Reputation management

Følg os på Twitter Følg os på linkedIn Følg os på Facebook
Styrk eller beskyt dit firmas omdømme på nettet!

Reputation management kan styres ved hjælp af en søgemaskineoptimering strategi, der fokuserer på at skabe bedre brugeroplevelser.

Reputation management er blevet et vigtigere og mere udbredt virkemiddel, når det handler om at sikre sit firmas omdømme på nettet. Dette med god grund, da information på nettet er let tilgængeligt, og det rykker store omsætninger, når forbrugerne bliver påvirket af enten positiv eller negativ information på nettet, om dem de vil handle med.

 

Hvornår har dit firma behov for Reputation management?

Der er 2 forskellige situationer, hvor det kan være hensigtsmæssigt, at arbejde med reputation management.

 

Hvis dit firma ønsker at fjerne/flytte negativ omtale

Ved reputation management, undersøger vi nettet for, hvilke resultater der dukker op om dit firma. Dette gøres ud fra søgninger, som jeres potentielle og eksisterende kunder kunne finde på at benytte sig af, når de søger efter information, der dækker over de ydelser og services jeres firma leverer. Når disse søgninger foretages, undersøges data for eventuelle resultater, i ikke ønsker at blive identificeret med. Når det er blevet konstateret, hvilke informationer i ikke vil identificeres med, så begynder vi arbejdet med, at “flytte” disse ting væk fra side 1, så sandsynligheden for at de informationer bliver fundet, bliver væsentligt formindsket.

Firmaer undervurderer desværre ofte, hvor meget skade dårlig omtale på nettet, kan påvirke deres potentielles kunders beslutning. Der skal så lidt til i en digital verden, hvor de søgende med få klik er inde hos din konkurrent i stedet, da der jo ikke stod noget dårligt om dem i søgeresultaterne.   

 

Hvis dit firma ønsker at fremhæve positiv omtale

Reputation management kan også dreje sig om, at man har forskellige positive ting om ens firma, man gerne vi have gjort synlige, eksempelvis udtalelser fra kunder., eller hvis der har været dialog på debatsider, hvor ens firma bliver fremhævet, i forskellige positive sammenhæng, så er det også noget man ønsker ens potentielle kunder skal finde.

Ligesom negativ omtale kan være med til, at nogle af de potentielle kunder fravælger jeres firma, så kan den positive omtale få en del af jeres potentielle kunder til at vælge jeres firma frem for konkurrenternes. 

Reputation management – Integrer det som et medie

Firmaer bruger i dag tusinder, i nogle tilfælde millioner af kroner på, at opbygge deres omdømme via forskellige medier. Integrer Reputation management  på online medier, som en del af strategien for at styrke dit firmas identitet.

 

Ønsker du et uforpligtende møde, eller bare at høre mere?

Så ring til 70 23 80 23 eller udfyld kontaktformular, så ringer vi dig op.

Hør vores radiospot her!



Next Level Internet A/S radio spot - produceret af Komo A/S

Mangler du kunder?


Next Level kan skaffe dig topplaceringer på Google, og det har vi gjort i 14 år.
Hos os betaler du kun for det du får og kommer du ik’ på side 1 får du pengene tilbage.
Gå ind på nextlevel.dk hvis du vil ha’ at der skal ske noget, og det var nextlevel.dk


Udfyld formularen herunder og forvent en stigning i kvalitets-besøgende – uforpligtende!



Vores Referencer
Forrige
Sommerland SjællandDyrenes Beskyttelse - Google søgemaskineoptimeringLejemålNordeaSauer-DanfossDanske Bank - Analyse | Google adwords | SEOKaufmannDanica Pension - Dansk søgeoptimering
Næste